Tema 11 - Eseu

                                                             "Azi (n-)am fost la Olimpiada"

Azi nu am fost la olimpiada deoarece nu m-am pregatit si am zis canu are rost sa ma duc asa, doar sa ma aflu in treaba . Le-am tinut colegiilor me-i pumnii, ca sa reuseasca , sa treaca in faza urmatoare a olimpiade-i . Cand au iesit i-am intrebat cum sau descurcat, ei au spus ca sau descurcat foarte bine , eu le-am spus sa nu fie asa de optimistii pentru ca viata are multe surprize si s-ar putea sa fie dezamagitii. La 2 zile vin rezultatele si toti au fost dezamagitii deoarece nici unu nu a trecut la faza pe judet, si ei au spus ca din cauza mea nu au trecut la faza pe judet pentru ca am cobit ((.

De-asta nu am mers nici eu , pentru ca, daca nu esti 100% pregatit mental , nu ai nici o sansa sa treci mai departe .


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 9 - Azi mufam M3 PRACTICĂ