Tema 04 TIC-Tema 04 - Am visat ca nu am telefon

Intr-o zi am mers spre scoala si prima ora aveam TIC , iar pentru aceea tema aveam nevoie de telefon ca sa îi demonstrez domnului profesor ca am facut acea tema.Face domn profesor prezenta , ne verifica pe fiecare in parte si vine randul meu , iar cand mi-am cautat telefonul in buzunar observ ca nu este iar  ,   eu i-am explicat domnului profesor ca61 mi-am uitat telefonul acasa dar domn profesor nu ma inteles , asa ca mi-a trantit un 3 in catalog si  mi-a anuntat parintii pentru nota proasta luata azi. Cand am ajuns acasa parintii m-au pedepsit drastic si simteam ca totul se duce de rapa104.M-a trezit mama de diminieata si am realizat ca totul a fost un vis urat . 119



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 9 - Azi mufam M3 PRACTICĂ