TEMA 12 M2 - Yesterday , pros and cons .....

     Targul de cariera 


Ieri  in intervalul de ore 10-12  am fost la targul de cariera , in cetate, pe traseul cazaban iosia Oradea pana in cetate , anturajul a fost unul bun ,scopul este de a vedea fiecare liceu ce specialitati au , ambient frumos , vremea a fost una foarte calduroasa , costuri 0 lei .

Ieri mi-a placut foarte mult masinile pe care le-am vazut in targ si sala unde erau mai multe licee cu oferte de liceu unde am primit niste prajituri (vrajeli)72, iar inainte de a parasi targul de cariera la final  

ne-au pus sa ne dam o opinie personala despre cum n-i sa parut la targ.

Singurul lucru ce nu mi-a plecut la acest targ a fost organizatia personalului si aglomeratia ...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 9 - Azi mufam M3 PRACTICĂ